ponedjeljak, 22. prosinca 2014.

Mini swap with We heart beauty



Drage moje dame,


 i'm so exciteeeeed oko ovog posta! Kao što vidite radi se o swapu, odnosno zamjeni poklončića. Ispričati ću vam priču, od početka, naravno. :D Pratim dosta blogova i povremeno komentiram na njima, naravno svaki put dobronamjerno, uglavnom čitala sam post na We <3 beauty, točnije post o H&M Lip penovim i prokomenitrala sam kako me interesiraju H&M rumenila. Nakon toga mi se draga Nikol (jedna od vlasnica gore spomenutog bloga) javila na facebook stranicu od bloga da se trenutno nalazi u Grazu i da mi može kupiti poneko rumenilo, naravno ukoliko hoću. Jesam li se premišljala, nope, niti sekunde, odmah sam pristala. Odnosno nakon što sam došla k sebi jer nikad nisam primila ikakvu ponudu, bilo čega, od neke osobe koju ne poznajem. Nikol mi je ovom gestom poželjela iskazati dobrodošlicu u svijet bloganja, nije li divna!! :)) Kako nije htjela ni čuti da joj uplaćujem novce za rumenilo, tražila sam ju adresu da joj pošaljem neku sitnicu zahvale i tako je spontano došlo do ovog malenog swapa, meni jako dragog.




Pitate se što se sve nalazilo u paketiću? Evo vam fotkica koja nije zamagljena. :D



U paketiću su se našla tri testera Yves Rocher parfema: Comme une Evidence Edp, Quelques Notes d' Amour Edp i Cerisier en fleurs Edt, svaki su po 0,7 ml. Kako do sad još ništa nisam isprobala od Yves Rocher-a, jako se veslim isprobavanju! :))

Tu se još našao i veoma sladak paketić Kinder Riegel čokoladica, koje sam naravno po slikanju kao pravi proždrljivac probala. Čokoladice su neodoljive, bacaju me u djetinjstvo i dane kad sam jela kinder čokoladice. Pakiranje je baš pravo blagdansko, mislim da ću nakon što pojedem čokoladice pakiranje ostaviti za uspomenu. :D :hrčakumeni:






Hm, hm, kaj je u ovom paketiću? :D Gore spomenuto rumenilo naravno, bila sam uzbuđena i htjela čim prije razmotati papir da vidim kako rumenilo izgleda, ali kao što vidite suzdržala sam se :selfcontrolnanajjače:  i pofotkala da vidite kako je papir divan i kako je Nikol to lijepo umotala. <3 Po otvaranju, oči su mi ispale jer osim rumenila nalazio se i jedan divan šljokičasti lakić. *__*
Oprostite zbog nefokusiranih fotografija, slikala sam dok se već smračilo, a nisam htjela koristiti blic.






 Lakić dolazi u količini od 5 ml i nosi naziv Just Blue Much. U njemu ima od crvenih, plavih, srebrnih i još ponekih nijansi šljokica. Po meni ovaj lak je idealan za blagdanske manikure, nek sve blješti i sjaji! Nikol, odličan izbor, ne moram ni napomenuti kako mi je sladak zbog svoje malenkosti i blještavosti. :D

Naposlijetku zvijezda ovog posta, drums please! :D










O ovoj ljepoti će zasigurno biti zaseban post, čim pronađem vremena za fotkanje na dnevnoj svjetlosti. Mogu vam samo reći da sam oduševljena, ne samo rumenilom, nego svime što mi je Nikol poslala. U paketu se nalazilo i jedno mirišljavo pisamce, puno podrške i razumijevanja. Ne mogu vam riječima opisati koliko mi znači ova potpora koju mi je Nikol pružila!! Svi znamo da je svaki početak težak i da se moramo sami za sebe izboriti kako znamo i umijemo, nije mi bilo ni na kraj pameti da će me renomirane blogerice prihvatiti i čitati. Također drago mi je i zbog podrške cura koje su nedavno kao i ja otvorile blog, razumljivo je da se međusobno podržavamo jer smo u sličnim situacijama i razumijemo se. Neka se cure koje su na početku kao i ja ne uvrijede jer mi njihova podrška isto jako puno znači, ali mi jako znači i podrška onih koje već imaju svoje mjesto u blogosferi i koje su kako bi se reklo profići. :) Eto za kraj, dirnuta sam i počašćena zbog ove suradnje i komunikacije s Nikol. Ovim putem joj se želim još jednom zahvaliti na svemu, zaista je divna, iako ju zapravo ne poznajem, ali me moj filing za dobro nikad ne prevari. ;)

Ako vas zanima što sam ja poslala Nikol kliknite ovdje. I svakako podržite cure (Nikol i njenu seku Melani) na fejsu, ukoliko već niste. :)

Kako vam se sviđa ova naša suradnja i što vam se najviše sviđa iz paketića?
 Do sljedećeg tipkanja!!

xoxo Anamarija


Broj komentara: 16:

  1. Rumenilo je WOW, a lak, to neću komenitrat, u transu san, nešto ću glupo lupit hahah :D Bravo i za tebe i za zasad nepoznatu curu, idem je sad 'upoznat' :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepa gesta :) Lijepo je vidjeti takvo međusobno uvažavanje, poštivanje i ujedno iskazivanje dobrodošlice :). Poklončić je odličan, jedva čekam recenziju rumenila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je divna gesta. :) Recenzija bude čim ga uspijem realno poslikati i dok ga malo više isprobam. :)

      Izbriši
  3. Baš krasne stvarčice, rumenilo mi je odlično! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti na divnom tekstu i naravno, još jednom na tvom paketiću. Jako mi je drago da sam te obradovala!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Rumenilo je predivno :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepe stvarčice, posebno lak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) a kaj drugo za jednu lakoholičarku u ovom postu i može biti posebno lijepo ;) :)

      Izbriši
    2. Haha a kaj da ti velim osim da jedva čekam videti laka u akciji :D

      Izbriši
    3. Bude neki postić, čim sunčeko i ja ulovimo slobodne termine pa da ga lijepo poslikam, šteta bi bilo da se ne vidi sva njegova čar. :)

      Izbriši
  7. Kako nisam prije vidjela ovaj post??? :O Rumenilo je preee preee <3

    OdgovoriIzbriši